Independent

Πρόγραμμα Εκδηλώσεων

ΑρχικήΆρθραΣυνεντεύξειςΣυνέντευξη με τη Δροσιά Τριαντάκη, χορογράφο

Συνέντευξη με τη Δροσιά Τριαντάκη, χορογράφο

AddThis Social Bookmark Button

drosia-triantaki-1-900Που αναφέρονται οι 4 ιστορίες;
Πρόκειται για μια χοροθεατρική παράσταση που αναφέρεται στις 4 ιστορίες των 4άρων ερμηνευτριών οι οποίες χαρακτηρίζονται από ταχύτητα και βραδύτητα σε σχέση με τον χρόνο.

  Οι γρήγορες κινήσεις της ταχύτητας, οι έντονες κινητικές γραμμές, ένα τραγούδι αναφερόμενο στην ευχαρίστηση αλλά και τον πόνο της ταχύτητας και μουσική σε γρηγορο ρυθμό χαρακτηρίζουν την πρωταρχική εικόνα της συγκεκριμένης δουλειάς. Λόγω της ταχύτητας χάνεται η παρατήρηση, η σκέψη, ηαίσθηση του χώρου.
 Οι ήχοι αρχικά του bajan υπενθυμίζουν τις κινητικές παύσεις, τις ανάσες και οι σχέσεις των τεσσάρων ανθρώπων αποκτούν διαφορετική σημασία. Οι χαρακτήρες γίνονται γλαφυροί αρχίζουν ν'αποκτούν αίσθηση του περιβάλλοντος στο οποίο βρίσκονται και ν'αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Έτσι εισάγεται η βραδύτητα, η διάρκεια του χρόνου αλλάζει η μουσική ακολουθεί, το τραγούδι γίνεται καθυσηχαστικό, τα πρόσωπα συνατιούνται σε ένα σημείο που ο χρόνος κυλά μαζί τους.

Η παράσταση έχει κινητικές απαιτήσεις από τους μουσικούς πέραν των χορευτών ποιός είναι ο λόγος;
Οι μουσικοί σε όλες τις παραγωγές της ομάδας αντιμετωπίζονται και ως performer, ως πρόσωπα που αλληλεπιδρούν τόσο μουσικά όσο και κινητικά. Ένα μουσικό όργανο χρειάζεται έναν μουσικό για να παράγει ήχο. Ο μουσικός χρησιμοποιεί το σώμα του για να παράγει μουσική και η μουσική του είναι ο λόγος του, ο τρόπος που εκφράζεται σε ένα έργο.

drosia-triantaki-2-900Η ομάδα ονομάζεται Die Wolke Art Group γιατί αυτό το όνομα;
Η ιδέα για την ύπαρξη μιας ομάδας που θα εξυπηρετεί την συνύπαρξη των τεχνών προέκυψε στη Γερμανία το 2005 όπου ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στη Folkwang Universität der Künst. Έτσι ήθελα η ομάδα να έχει κάποιο όνομα που να θυμίζει τη 'γεννέθλια' χώρα. Η λέξη die Wolke στα ελληνικά μεταφράζεται 'το σύννεφο'. Σκοπός της είναι η έρευνα και το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα που προκύπτει μέσω συνεργασιών με μουσικούς και εικαστικούς καλλιτέχνες, ενώ η δράση της έχει ως αφετηρία την Ελλάδα. Πρόκειται για μια ομάδα που δεν έχει σταθερά μέλη, καθώς το εκάστοτε διαφορετικό ζητούμενο και η κατάλληλη υποστήριξη της ιδέας που το διέπει, είναι αποτέλεσμα του συγχρωτισμού και της διάδρασης μεταξύ των συνδημιουργών.

drosia-triantaki-900Πείτε μας λίγα λόγια για τη δράση της ομάδας.
Το 2009 λαμβάνει μέρος στα πλαίσια της έκθεσης ΄΄Δημιουργώ αρα Υπάρχω ΄΄ του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, σε μια παράσταση με ομώνυμο τίτλο και το καλοκαίρι παρουσιάζει το Drops στο Φεστιβάλ του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας ΄΄Χώρος Δράσης ΄΄. Δύο χρόνια μετά παρουσιάζει την νέα παραγωγή Αίφνης κάνοντας πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη στο Κέντρο Παραστατικών Τεχνών Α4Μ.

  Το Μάιο του 2013 η ομάδα περιοδεύει στην Ελλάδα με τις δύο παραγωγές Αίφνης και Drops II ( μια δουλειά βασισμένη στην αρχική ιδέα του Drops ). Έτσι το Drops II κάνει πρεμιέρα στο ΄΄Studio Oxo Nou ΄΄στα Χανιά και λίγες μέρες μετά στο Φεστιβάλ Ημέρες Ρεθύμνου. Τέλη Ιουνίου η παράσταση Αίφνης παρουσιάζεται στην Αθήνα ( 14η Μέρα ) και στο Φεστιβάλ Νάξου.

  Το Μάιο του 2014 παρουσιάζει τη site - specific performance Τότε είναι και τώρα σε συνεργασία με την Parallaxi και το studio χορού Κινούμε για τη Θεσσαλονίκη Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014. Τον Οκτώβρη ολοκληρώνει το τριμερές έργο Drops με το video dance Drops III για τη συμμετοχή στο AVDP - Athens Video Dance Project.

Die-Wolke-Art-Group-2-900Γιατί αυτή η μορφή τέχνης.
Πιστεύω στη δύναμη της συνεργασίας των ανθρώπων όταν έχουν παρόμοιο τρόπο σκέψης και προέρχονται από τον χώρο της τέχνης και των εφαρμοσμένων τεχνών. Όλες οι τέχνες έχουν σημείο συνάντησης, έχουν ομοιότητες άρα και μια κοινή ' γλώσσα '. Έτσι ένα έργο είναι πιο ολοκληρωμένο, μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με το θεατή. Ο χορός έχει άμεση σχέση με το ρυθμό και τη μουσική. Η μουσική με τη σειρά της γράφεται από τους συνθέτες για να εκφράσει μια ιδέα, μια άποψη, το ίδιο θέλει να εκφράσει και ο χορογράφος. Η συνεργασία αυτή, μουσικής και χορού συμπληρώνεται από τον χώρο που επιλέγεται ανάλογα με την εκάστοτε παραγωγή και εαν πρόκειται για σκηνικό χώρο από το συγκεκριμένο σχεδιασμό φωτισμού.

Γιατί τέχνη την εποχή της κρίσης;
Όχι ειδικά την εποχή της κρίσης αλλά για κάθε εποχή. Υπάρχουν έντονα δυο σκέψεις σε τέτοιες περιόδους. Η αποδοχή της κατάστασης και η εγκατάλειψη της καλλιτεχνικής δράσης λόγω δύσκολων συνθηκών ή η εναντίωση και η δημιουργία καλλιτεχνικής δράσης με τα εφόδια και τη γνώση που μπορεί κανείς να προσφέρει.
Η τέχνη μας διδάσκει, μας βοηθάει να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι σε καιρούς που εύκολα γινόμαστε εχθρικοί και εναντιονώμαστε.

Δημοσκόπηση

Ποιες δράσεις ακτιβισμού θα κάνατε;

 

Ημερολόγιο Άρθρων

Ιούνιος 2017
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
Πέμπτη, 29 Ιουν. 2017 - 16:20:13
 

Newsletter

ΑρχικήΆρθραΣυνεντεύξειςΣυνέντευξη με τη Δροσιά Τριαντάκη, χορογράφο Top of Page