Independent

Πρόγραμμα Εκδηλώσεων

΄΄Από έρωτα΄΄

APO-ERWTA-900Του Θοδωρή Αθερίδη στο θέατρο Αργώ

Παρουσίαση - κριτική
γράφει η Κλεοπάτρα Σβανά Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

  Είχα δει την ταινία όταν βγήκε στους κινηματογράφους πέρυσι και τη θεώρησα πολύ δυνατή ταινία. Δεν είχα δει την παράσταση το 2003. Ήταν ευκαιρία να πάω να τη δω στο θέατρο Αργώ.
Θα μου επιτρέψετε να μιλήσω αρχικά για τον Αθερίδη ως ένα χαρισματικό άνθρωπο. Έχω δει και άλλες δουλειές του στο θέατρο. Μου αρέσει ο τρόπος που γράφει και το πώς περιπλέκει τα πράγματα. Έχει ταλέντο σε αυτό.
Το ΄΄από έρωτα΄΄ είναι μια ιστορία αγάπης που ο σύντροφος χαρίζει το νεφρό του στη σύντροφο όταν εκείνη αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα υγείας αλλά εκείνη δεν το γνωρίζει. Εκεί αρχίζει το μπέρδεμα όταν οι ΄΄έμποροι οργάνων΄΄ ενώ έχουν δεχτεί δωρεάν το νεφρό λένε στην ασθενή ότι χρειάζονται χρήματα για την αγορά του νεφρού και τη μεταμόσχευση.

  Η αλήθεια είναι ότι ως πράξη αγάπης μία δωρεά οργάνου είναι υπέρτατη!
Στο θεατρικό δεν είναι εύκολο να φανούν κάποια πράγματα όπως στην ταινία και ούτε παίζουν τόσα πολλά πρόσωπα. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η συγκεκριμένη ταινία του Αθερίδη είναι εξαιρετική.
Όσον αφορά την παράσταση του θεάτρου Αργώ, θα πω πώς ο σκηνοθέτης Γιάννης Ζαφείρης, προσπάθησε να δημιουργήσει μια όμορφη ατμόσφαιρα θεατρική και ομαλή. Παρακολουθούσες άνετα χωρίς να σε ενοχλεί η να σε ξενίζει κάτι. Αρμονικά στα πλαίσια του παραδοσιακού θεάτρου, με κάποια σκηνοθετικά ευρήματα χωρίς τυμπανοκρουσίες και εντυπωσιασμούς ψεύτικους.

  Τα σκηνικά της Ιωάννας Μπαλάσκα ήταν πολύ λειτουργικά και αρμονικά εξ' ίσου. Η σκέψη του πλαισίου του σπιτιού ήταν κάτι διαφορετικό και έξυπνο.
Η μουσική σύνθεση ήταν πάρα πολύ καλή και ιδανική για την περίσταση την οποία έχει επιμεληθεί ο Γιώργος Ζαχαρίου.
ΟΙ φωτισμοί του Χρήστου Μπαλαγιάννη λιτοί με πολλά ηχηρά σκοτάδια στις αλλαγές.
Ο Αργύρης Μιχαήλ έκανε τα video εφέ που ήταν η ανατροπή της παράστασης.
Υπέροχη παρουσία η Φένια Ζαχαρίου στο ρόλο της Άννας. Κατάλληλη για το ρόλο. Μια αέρινη ύπαρξη που έδινε ζωντάνια στην παράσταση.
Ο Ευθύμης Μπαλαγιάννης καλύτερος στο τέλος και στο αποκορύφωμά του. Τεχνικά κάποιες φορές στα ξεσπάσματά του δεν είχε σωστά τοποθετημένη φωνή. Παρ' όλα αυτά στο τέλος κατάφερε και συγκίνησε το κοινό.
Η Ευστρατία Λυρατζοπούλου στο ρόλο της ΄΄κακκιάς΄΄ Ρωσσίδας δεν ήταν κακή. Θεωρώ ότι το μαύρο μαλλί και τα μαύρα ρούχα επιλέχθηκαν για να υπάρχει αντίθεση σε σχέση με τη ασπροφορεμένη Άννα. Δεν είναι πολύ πειστικό να υπάρχει μια τόσο μελαχρινή Ρωσσίδα. Αλλά οι αντιδράσεις της ήταν πειστικές.

  Νομίζω ήταν μια παράσταση που έγινε με πολύ σεβασμό προς το θεατή και πολύ δουλειά. Θα τη χαρακτήριζα μια πολύ στρωτή δουλειά. Και καμιά φορά το στρωτό δεν φαίνεται πόση προσπάθεια κρύβει από πίσω. Ως μία παράσταση που δεν θα σας κουράσει θα σας τη συστήσω. Αν δεν έχετε δει την ταινία να πάτε πρώτα να δείτε την παράσταση και μετά την ταινία οι συγκρίσεις δικές σας!

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Κλεοπάτρα Σβανά

Κλεοπάτρα Σβανά

Η Κλεοπάτρα Σβανά γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976, σπούδασε σκηνοθεσία στη σχολή Κ.Ε.Α. και εργάστηκε για το θέατρο τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Γράφει θεατρικά έργα εκ των οποίων 2 έχουν τιμηθεί με το 3ο βραβείο. Έχει κάνει δύο ταινίες μικρού μήκους. Προτιμά να σκηνοθετεί θέατρο και να γράφει σενάρια μεγάλου μήκους....

Περισσότερα Άρθρα από τον ίδιο Αρθρογράφο

 

Ημερολόγιο Άρθρων

Δεκέμβριος 2017
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Πέμπτη, 14 Δεκ. 2017 - 15:11:26
 

Newsletter

ΑρχικήΘέατροΘεατροκριτικές΄΄Από έρωτα΄΄ Top of Page