Independent

Πρόγραμμα Εκδηλώσεων

ΑρχικήΘέατροΘεατροκριτικέςΟ δρόμος περνά από μέσα

Ο δρόμος περνά από μέσα

857443122ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ

Γράφει η Κλεοπάτρα Σβανά
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Στις 6 Νοεμβρίου στις 8:00 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρεμιέρα της παράστασης: '' Ο δρόμος περνά από μέσα'', σε σκηνοθεσία Κώστα Καζάκου.
Έχοντας δει αυτή την περίοδο, διάφορα θεάματα, η ιδέα του να πάω στο θέατρο Καρέζη με ένα έργο Καμπανέλλη και μια σκηνοθεσία Καζάκου, ήταν μια ασφαλής επιλογή για το τι θα δω.
Ναι, σίγουρα το έργο το οποίο δεν το είχα διαβάσει, είχε να μου προσφέρει συγκινήσεις. Απόλαυσα τη γραφή ενός ''σύγχρονου-κλασσικού''. Ο Καμπανέλλης είχε μια διορατική ματιά και έχει αφήσει ένα τεράστιο έργο σε μας. Η πρώτη ασφαλής επιλογή, όταν πας να δεις Καμπανέλλη ξέρεις ότι θα δεις κάτι καλό.
Μπαίνοντας στο χώρο, βλέπεις ένα πλούσιο σκηνικό που ταιριάζει σε αυτή την όμορφη αμφιθεατρική σκηνή. Τα σκηνικά και τα κουστούμια τα είχε αναλάβει η Κατερίνα Καμπανέλλη. Ποιά άλλη θα ήξερε τόσο καλά πώς θα αποδώσει το έργο;
Η μουσική σύνθεση ήταν του Αλέξανδρου Καζάκου. Δεν με κούρασε και νομίζω είχε την ανάλογη διάρκεια.
Ο Κώστας Καζάκος, ήξερε από μέσα το έργο, γνώριζε την ψυχή του Καμπανέλλη, έχοντας συνεργαστεί στο παρελθόν μαζί του. Ο Καζάκος ήξερε τα πατήματα του έργου, και σαν να τον βλέπω φαντάζομαι την ορμή του και την ασταμάτητη ενέργειά του να προσπαθεί να την μεταφέρει στους ηθοποιούς του. Κλασσική σκηνοθεσία, χωρίς υπερβολές, χωρίς ευρήματα γιατί δεν χρειάζονται σε έργα που στέκουν γερά στα πόδια τους.
Ο Γιώργος Κυρίτσης τον οποίον νομίζω έβλεπα για πρώτη φορά στο θέατρο με ενθουσίασε. Βλέπεις απάνω στη σκηνή έναν σίγουρο ηθοποιό που ξέρει τι κάνει. Ξέρει τι λέει, πώς το λέει.
Η Άννα Γεραλή μια συμπαθής φυσιογνωμία που ταίριαζε απόλυτα στο ρόλο, και απέδωσε κατά το δυνατόν καλύτερα αυτό που της ανατέθηκε.
Ο Γιώργος Δάμπασης αν και είχε μια κεκτημένη ταχύτητα που δικαιολογούσε ο ρόλος , πολλές φορές μου θύμιζε τον τηλεοπτικό του εαυτό. Παρ' όλα αυτά ήταν ιδανικός για το συγκεκριμένο χαρακτήρα. Και φυσικά γέλασα με τις ατάκες του. Είναι το δυνατό χαρτί της παράστασης γιατί ο ήρωας που υποδύεται αποκαλύπτεται σιγά σιγά.
Η Ηλιάννα Μαυρομάτη, ευέλικτη, αέρινη. Αποτελεσματική καθώς στο αποκορύφωμα χωρίς υπερβολές έπεισε για το ποιά είναι η θέση της και το που μπορεί να φτάσει.
Ο Όμηρος Πουλάκης ενώ δεν ήταν κακός, δεν με ενθουσίασε, ή δεν ταυτίστηκα καθόλου με το ρόλο του. Απέδωσε επαρκώς το χαρακτήρα του παρ' όλα αυτά.
Αν δεν θέλετε να πειραματιστείτε γυρνώντας από δω κι από κει, και να δείτε κάτι που ίσως δεν θα σας ικανοποιήσει. Η συνταγή σιγουριάς είναι στο κέντρο της Αθήνας στο θέατρο Τζένη Καρέζη!

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Κλεοπάτρα Σβανά

Κλεοπάτρα Σβανά

Η Κλεοπάτρα Σβανά γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976, σπούδασε σκηνοθεσία στη σχολή Κ.Ε.Α. και εργάστηκε για το θέατρο τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Γράφει θεατρικά έργα εκ των οποίων 2 έχουν τιμηθεί με το 3ο βραβείο. Έχει κάνει δύο ταινίες μικρού μήκους. Προτιμά να σκηνοθετεί θέατρο και να γράφει σενάρια μεγάλου μήκους....

Περισσότερα Άρθρα από τον ίδιο Αρθρογράφο

 

Ημερολόγιο Άρθρων

Σεπτέμβριος 2018
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Παρασκευή, 21 Σεπ. 2018 - 16:48:35
 

Newsletter

ΑρχικήΘέατροΘεατροκριτικέςΟ δρόμος περνά από μέσα Top of Page