Η γυναίκα που ταξιδεύει

Μια σπουδαία έκθεση με τίτλο “Λιουμπόβ Ποπόβα. Φόρμα. Χρώμα. Χώρος” παραγωγής του MOMus-Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης-Συλλογή Κωστάκη, φιλοξενείται στους δύο ορόφους της Μονής Λαζαριστών στη Θεσσαλονίκη, από τις 12 Οκτωβρίου 2019 έως την 1 Μαρτίου 2020.

Προς μεγάλη μου έκπληξη!

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 07-07-2016

Ο Ηλίθιος

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 30-04-2016

Προσοχή άνθρωπος δαγκώνει

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 07-10-2015. «Προσοχή άνθρωπος δαγκώνει» ονομάζεται η καινούργια παράσταση που έκανε πρεμιέρα

Το μπαρ της Ευρώπης

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού, 14-09-2015. Όταν ο Σπύρος Πατσιαλός με προσκάλεσε στον χώρο του (huntingspirits.tv), προκειμένου να διηγηθώ ιστορίες καλλιτεχνών με θεματολογία γύρω από το αλκοόλ, αποφάσισα να εγκαινιάσω τη στήλη Drinks in Art με ένα έργο το αγαπημένου μου κινήματος, του Ιμπρεσιονισμού, που έχει τίτλο το Μπαρ του Φολί Μπερζέρ, το οποίο φιλοτέχνησε ο Εντουαρ Μανέ το 1882.

ΟΧΙ/ΝΑΙ

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 04-08-2015 (Εικόνα 1: Markus Raetz, YES/NO, 2003)

Ο Gaudi στην Πάτρα

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού, 11-07-2015

Ο Antoni Gaudi γεννήθηκε στις 25 Ιουνίου 1852 στο Ρέους, κοντά στη Βαρκελώνη, όταν η Καταλονία διένυε μία περίοδο κοινωνικών αλλαγών. Στα μέσα του 19ου αιώνα, η βιομηχανική επανάσταση μεταμόρφωνε όχι μόνο τις παραδοσιακές κοινωνικές δομές, αλλά ολόκληρη τη φιλοσοφία του αστικού σχεδιασμού.

Ημερολόγιο συναισθημάτων

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού. Βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, η ταινία Rosewater (2014) του Jon Stewart, αφηγείται την ιστορία

Ξανασυναντώντας την καρδιά της παπαρούνας

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 20-04-2015. Στις 20 Απριλίου 1893, ακριβώς πριν από 122 χρόνια, γεννήθηκε ο σουρεαλιστής ζωγράφος και γλύπτης Joan Miro. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου στη γενέτειρά του, τη Βαρκελώνη, επισκέπτομαι το Ίδρυμα Miro, που βρίσκεται στην πανέμορφη περιοχή Montjuϊc, και απολαμβάνω τα έργα του σπουδαίου δημιουργού, του «πιο σουρεαλιστή απ' όλους μας» όπως τον αποκάλεσε ο Andre Breton.

Το μαύρο κουτί

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 31-03-2015. Ακούγοντας τις λέξεις "μαύρο κουτί", η σκέψη πιθανόν πηγαίνει στη "συσκευή καταγραφής στοιχείων πτήσης".

Η αποκατάσταση της Καλλιόπης

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 10-02-2015. «Μουσάων Ελικωνιάδων ἀρχώμεθ' ἀείδειν,...»

Η δύναμη του κόκκινου

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 13-01-2015. Πώς μπορεί να συνδέεται ένα σκίτσο του Picasso με τους Rolling Stones;

Η επιβίωση ως έργο τέχνης

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 15-12-2014. - Σε εκείνο το σπίτι που θα πάμε, θα έχει θέρμανση, είπα, και χωρίς να το καταλάβω μου ήρθαν στο μυαλό τα λόγια:

Η χρωματική μνήμη

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 19-11-2014. «Οι αγροί είναι πιο πράσινοι στην περιγραφή τους παρά στην πραγματικότητα. Τα άνθη, αν περιγράφονταν με φράσεις που καθορίζονται από τον χώρο της φαντασίας, θα είχαν χρώματα ανεξίτηλα που η ζωή των κυττάρων δεν επιτρέπει» [1].

«Η Μεγαλύτερη Χίμαιρα» Αφιερωμένο στις γυναίκες της διαθεσιμότητας

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 31-10-2014
«Ακουμπισμένη στο παραπέτο της τιμονιέρας κοιτάει το Αιγαίο, που την υποδέχεται με το γαλάζιο φως τ' ουρανού του, το κυανό φως των κυμάτων του, το άσπρο φως των αφρών του, το κίτρινο φως των νησιών του, το χρυσό φως του ήλιου του. Κοιτάει, κοιτάει με μάτι αχόρταστο. Και συλλογιέται. κι αναπολεί»[1].

Ποιος «αμελεί» το δημόσιο συμφέρον;

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 15-10-2014. Τα συμπληρωματικά χρώματα (που βρίσκονται στις ακριβώς απέναντι θέσεις στον κύκλο των χρωμάτων - εικ. 2), όταν τοποθετούνται το ένα δίπλα στο άλλο, ενδυναμώνονται μέχρι τη μεγαλύτερη φωτεινότητα και φαίνονται πιο ζωηρά, λαμπερά και εντυπωσιακά.

Edge of Tomorrow

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 30-09-2014. Είναι μία από εκείνες τις στιγμές που δεν αντέχεις την πραγματικότητα, γιατί δεν μοιάζει φυσιολογική και δεν τη χωράει ο νους. Στενοχωριέσαι, και το μόνο που θες είναι να μην σκέφτεσαι. Δεν επιλέγεις τη βόλτα γιατί φοβάσαι ότι θα εγκλωβιστείς σε σκέψεις, και δεν επιθυμείς να βρεθείς με φίλους γιατί δεν θες να συζητήσεις, αλλά προτιμάς να ξεχαστείς βλέποντας μία ταινία.

Χρωματική κωδικοποίηση - ιδιωτικοποίηση

της Κωνσταντίνας Πατσιαλού 18-09-2014. Το χρώμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σα μέθοδος κωδικοποίησης και να διευκολύνει την πρόσβαση στις πληροφορίες που μεταφέρει. Η χρωματική κωδικοποίηση (color coding) αναφέρεται στην οργάνωση διαφόρων ειδών πληροφοριών, που σκοπό έχει άλλοτε να τα διαχωρίσει, άλλοτε να τα ομαδοποιήσει και άλλοτε να τα ιεραρχήσει.