Ο Όμηρος του Χελμού…

Το 2013 σημαδεύτηκε από την μεγάλη επιτυχία που σημείωσε το ανέβασμα της γνωστής σε όλους μας «Γκόλφως» στο Εθνικό Θέατρο. Μια παράτολμη προσέγγιση αλλά διασκευασμένη έτσι ώστε να μην χάσει την αγνότητα της, αλλά και την ταυτότητα του βουκολικού δραματικού ειδυλλίου που της είχε προσδώσει ο δημιουργός της.

Ο Εκφυλισμός της Καλλιτεχνίας και τα Αποτυπώματά Της

Της Καβαζίδου Ελένης, Msc – PhD, Χορογράφος, Χοροδιδάσκαλος, Χοροκινησιοθεραπεύτρια

Ο φωτογραφικός μας κόσμος

της Ιωάννας Μπαλάφα. Η λέξη φωτογραφία είναι σύνθετη και προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις φως και γραφή που αναφέρονται στη δημιουργία οπτικών εικόνων μέσω της αποτύπωσης του φωτός. Από τις πρώτες φωτογραφικές μεθόδους (camera obscura) έως τη χημική φωτογραφία, την νταγκεροτυπία, τη σχέση θετικής και αρνητικής φωτογραφίας και τα σύγχρονα προγράμματα φωτογραφικής επεξεργασίας, εκτός από καλλιτεχνική έκφραση συγγενική με τη ζωγραφική, η φωτογραφική τέχνη λειτουργεί και ως ο άμεσος τρόπος να φτάσουν οι παγκόσμιες ειδήσεις παντού μέσα από τη δύναμη της εικόνας.

Ψυχόδραμα…αναπτύσσοντας την έκφρασή μας στη σκηνή !

της Δανάη Χορομίδου Ψυχολόγος - ψυχοδραματίστρια, πρωτοβουλία στην αλλαγή, μια εναλλακτική φιλοσοφία ζωής

Ότι  καλύτερο για τα παιδιά μας

του Θωμά Κινδύνη. Είναι ολοφάνερο ότι για την σωστή ανατροφή των παιδιών μας, έτσι ώστε να τα κά-νουμε ευτυχισμένα, το πρόβλημα είναι οι ενήλικες.

Πρόταση - Πάσχα στην Κέρκυρα

της μπλόγκερ Σοκατζού. Στην Κέρκυρα ο εορτασμός του Πάσχα είναι έξω από κάθε φαντασία. Είναι το απαύγασμα της αγάπης τους για τη μουσική και τον Άγιο. Οι Κερκυραίοι το ζουν, είναι κομμάτι από τη ζωή τους, ό,τι κάνουν το κάνουν για τους ίδιους και απόδειξη οι λιτανείες που οργανώνουν όλο το χρόνο δίχως τουρίστες. Όλη τους η καθημερινότητα στηρίζεται στις λιτανείες του Αγίου, είναι κομμάτι της ιστορίας τους. Είναι άδικο να νομίσει κάποιος ότι όλα αυτά αποτελούν τουριστική ατραξιόν, οι ξένοι καλοί και αναγκαίοι αλλά μέχρι εκεί.

Η «μάχη» της Ουκρανίας στο έργο του Μπρζενζίνσκι

του Χρήστου Τσαντή. «Μια ένοπλη σύρραξη ανάμεσα σε έθνη μας προκαλεί φρίκη. Όμως ο οικονομικός πόλεμος δεν είναι καλύτερος από μια ένοπλη σύρραξη. Είναι σαν μια χειρουργική επέμβαση. Ένας οικονομικός πόλεμος είναι ένα παρατεταμένο βασανιστήριο.

Καρναβάλι στον Τύρναβο

της Σεβαστής Σημαντήρη. Από τη Λάρισα περίπου 17 χιλιόμετρα βορειοδυτικά βρίσκεται ο Τύρναβος γνωστός για το ούζο, το τσίπουρο και το μπουρανί του. Η καλλίτερη εποχή να τον επισκεφθείτε είναι οι απόκριες.

Όχι άλλη μετανάστευση !!

Γράφει ο Θεσσαλός επαναπατριζόμενος Πολίτης Βάιος Φασούλας. Στον ρου της υπό... κατασκευής νέου εκτρώματος μεταναστευτικής φυγής. Αφιέρωμα στους νέους που του προσφέρουν λύσεις στο πιάτο

Ο Δεκέμβρης της ανατροπής

...τελείωσε. Τι μου έμεινε; Τα πρόσφατα με όλον τον μακάβριο συμβολισμό τους. Τα ντυμένα δέντρα και οι γυμνοί άστεγοι. Οι Λευκές Νύχτες και οι Μαύρες Μέρες. Τα ανοιχτά καταστήματα, οι πελάτες που δεν ψωνίζουν, οι υπάλληλοι που δεν ζουν.

Συνάντηση στον ΟΑΕΔ

του Χρήστου Τσαντή. Πολύ κρύο σήμερα. Ήλιος με δόντια. Αρκετός κόσμος συγκεντρωμένος από το πρωί. Περιμένουν. Τα πρόσωπα, στον ΟΑΕΔ, είναι σφιγμένα. Τα χαμόγελα, σπάνια. Εδώ δεν αστράφτουν τα φλας της δημοσιότητας.

Ε εσείς εκεί, βουλευτές, όπου και αν βρίσκεστε…

Χριστουγεννιάτικο μήνυμα προς τους αντιμνημονιακούς βουλευτές. Μηνύει ο Θεσσαλός Πολίτης Βάιος Φασούλας

Prost, Europa! Prost! = Ε.Ένωση-μήτρα των εκτρωμάτων

Η ελληνική κομματοκρατία στη δίνη του Ευρωπαϊκού φαύλου κύκλου (4ον). Γράφει ο Πολίτης Βάιος Φασούλας

Χριστουγεννιάτικο ευτράπελο και το μεγάλο «θύμα» ο ΚΟΚ

Χριστουγεννιάτικο «δίμορφο» χρονογράφημα. Από τον αντιμνημονιακό Θεσσαλό Πολίτη Βάιο Φασούλα

«Δάσκαλοι» και «μαθητές»

Γράφει ο Χρήστος Τσαντής. Μια σύντομη ματιά στην ιταλική εμπειρία από τη «στρατηγικής της έντασης».

Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα;

του Χρήστου Τσαντή. Ορισμένες σκέψεις με αφορμή τον «Ιούλιο Καίσαρα» του Σαίξπηρ

Υπέροχοι Εξωστρεφείς

του Βλάσση Κοκκώνη. Ειναι ξεκάθαρο πως το τρέχον πολιτικό ελίτ της Ελλάδας και ίσως πολλών άλλων χωρών είναι δραματικά λιγότερο ικανό σε σύγκριση με κάποιες άλλες εποχές.