Το ημερολόγιό μου

Της Κλεοπάτρας Σβανά. Στις 5 Μαρτίου βρέθηκα στο μέγαρο μουσικής για μια μικρή τελετή λήξης της έκθεσης Van Gogh alive. Δεν είχα σκεφτεί να πάω σε αυτή την έκθεση γιατί το θεωρούσα ανόητο εφ’ όσον είχα πάει στην Ολλανδία στο Μουσείο vincent van Gogh.

Μουσειακές αποθήκες

Ένα ιδιότυπο «άβατο» που μπορεί να προσελκύσει το κοινό

Το Μουσείο της Αρχαίας Αγοράς

του Ρόκα Εμμανουήλ-Απόστολου, Μουσειολόγος-Μουσειογράφος - Ένα μουσείο σύγχρονων μουσειολογικών προδιαγραφών στεγασμένο σε αναστυλωμένο μνημείο

Τα μουσεία μέσα σε μνημεία

Του Ρόκα Εμμανουήλ-Απόστολου Μουσειολόγος-Μουσειογράφος

Η διαχρονικότητα της Τέχνης: Οι ποικίλες ερμηνείες της

του Ρόκα Εμμανουήλ-Απόστολου, Μουσειολόγος-Μουσειογράφος. Εισαγωγή

Η τέχνη αποτέλεσε και αποτελεί μέχρι και σήμερα μία από τις κυριότερες εκφράσεις της ανθρώπινης ψυχής και ευαισθησίας. Έργα τέχνης απαράμιλλης αξίας εκτίθενται σε μουσεία και άλλες ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές και αποτελούν επιτομές της ανθρώπινης επινοητικότητας και δημιουργικότητας.

Μουσείο Μπενιζέλων

των Εμμανουήλ-Απόστολος Ρόκας/Εμμανουήλ Ψυχής Μουσειολόγοι-Μουσειογράφοι

Που ανήκει η Πολιτιστική Κληρονομιά;

Ρόκας Εμμανουήλ Απόστολος, Μουσειολόγος-Μουσειογράφος

«Οι βίδες, οι διαφημιστές και οι.....απών !!!»

Ο τίτλος που κυκλοφορεί στο ΦΒ, τον οποίο ο γράφων χαρακτηρίζει «Δημοσιογραφι-κές ματιές», από έμπειρο απόδημο δημοσιογράφο θα μπορούσε να ήταν ο υπότιτλος του άρθρου... «Οι βίδες, οι διαφημιστές και οι.....απών !!!» ή αντίστροφα, στο εμπερι-στατωμένο άρθρο περί γλώσσας, στο οποίο, εύστοχα, με τον απόλυτο σεβασμό και αυ-στηρότητα στο χειρισμό που αρμόζει, ο Ντένης Κονταρίνης αναπτύσσει.

Μακρόνησος, το «Νταχάου της Ελλάδας»

Επιμέλεια Αναστασία Διακουμίδου. Πηγαίνοντας από τα Μέγαρα στην Αθήνα, πριν την επίσκεψη στο Μουσείο της Μακρονήσου και το πέρασμα στη Μακρόνησο.)

ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ

του Ανδρέα Βάλσαμου

Βιογραφικό της Μαίρης Σοΐδου

της ΚΑΒΑΖΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ, Msc, PhD. Χοροδιδάσκαλος, Χορογράφος, Χορο/κινησιοθεραπεύτρια. Η Μαίρη Σοΐδου γεννήθηκε ορφανή από πατέρα και είναι το 10ο τέκνο μίας οικογένειας που μετανάστευσε από την Κωνσταντινούπολη στη Θεσσαλονίκη όταν ήταν ακόμη παι δί.

Ο Μενέλαος Λουντέμης όπως δεν τον ξέρουμε

Το αποκαλυπτικό βιβλίο του Δημήτρη Δαμασκηνού, σαράντα χρόνια μετά από το θάνατο του μεγάλου δημιουργού. Γράφει ο Χρήστος Τσαντής*

Η αναγκαιότητα μιας πολυτέλειας

του Γιώρου Ρήγα. Συχνός προβληματισμός και πρόσφορο έδαφος για συζητήσεις είναι το θέμα γύρω απ'το ρόλο της τέχνης, τη λειτουργία και τα οφέλη της.

Δίνοντας νόημα στην παράδοση

Η παράδοση είναι μια έννοια που πολλοί θεωρούν ότι εκφράζει αποκλειστικά το δημοτικό-δημώδες, τη λαϊκή κληρονομιά.

Ιερατείο

Λίγες αθεόφοβες κουβέντες για το προαναγγελθέν τέλος
της Δραματικής Σχολής του Δηπεθέ Πάτρας

Έλλειψη Οράματος

Γράφει ο Βασίλης Παλαιολόγος

Συχνά πιάνω τον εαυτό μου να συνειδητοποιεί ότι δεν έχει κανένα όραμα για το συλλογικό μέλλον του κόσμου. Για το μέλλον της χώρας, του πλανήτη, της κοινωνίας γενικότερα.

Ο νέος μνησίκακος άνθρωπος

Γράφει ο Βασίλης Παλαιολόγου
Αγαπά το χρήμα, εκείνο που του λείπει, γιατί κατά τα άλλα έχει όσο του φτάνει για να τα βγάλει πέρα.