All Together Now

Το Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ιλεάνα Τούντα παρουσιάζει την ομαδική έκθεση με τίτλο All Together Now. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 31 Ιουλίου 2020.

 

Η έκθεση Αll together now προέκυψε από μία προσωπική εσωτερική παρόρμηση. Οι απροσδόκητες παγκόσμιες συγκυρίες του τελευταίου διαστήματος ανέτρεψαν ριζικά την καθημερινότητά μας. Επιστρέφοντας μετά από δύο μήνες απομόνωσης νιώσαμε την ανάγκη να μαζευτούμε ξανά όλοι μαζί. Η διαδικτυακή θέαση εκθέσεων αποδείχτηκε ότι δεν μπορεί να αντικαταστήσει την φυσική επαφή με το καλλιτεχνικό έργο, όπως εξάλλου πολλοί από εμάς πιστεύαμε από πριν. Ως εκ τούτου, είκοσι εφτά Έλληνες και ξένοι εικαστικοί, παλιοί και νέοι συνεργάτες της γκαλερί, συγκεντρώθηκαν για να παρουσιάσουν έργα που αντιπροσωπεύουν διαφορετικά μέσα, διαφορετικές γενιές, διαφορετικές ανησυχίες.

Οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν είναι:
Ακριθάκης Αλέξης, Ανδρεάδης Δημήτρης, Αντωνίτσης Δημήτρης, Αποστόλου Ευγενία, Βαρώτσος Κώστας, Δημητροπούλου Μάρθα, Ζερβός Μαρία, Θεοφυλακτόπουλος Μάκης, Κουλεντιανός Κώστας, Μήταλα Εύα, Μουζακίτου Φρύνη, Μπάμπουλης Δημήτρης, Μπαμπούσης Μανώλης, Μπασάνος Κώστας, Μπουτέας Γιάννης, Ναλμπαντίδου Λία, Πανταζόπουλου Ιωάννα, Παπαθανασίου Αλέξανδρος, Ρουφάνης Αριστοτέλης, Σταματάκης Γιώργος, Φουτρής Δημήτρης, Χρηστίδη Κατερίνα, Aagaard Hilde, Barclay Per, Bevilacqua Michael, Huemer Markus, Tottie Sophie

 

 

Ακολουθώντας τις οδηγίες των υγειονομικών αρχών
και με προτεραιότητα τη δημόσια υγεία και την ασφάλεια, στο χώρο της γκαλερί
θα μπορούν να εισέλθουν συγχρόνως έως 40 άτομα.

 

Ο Δημήτρης Ανδρεάδης [Αθήνα, Ελλάδα, Σεπτέμβριος 1979] στo έργο "Χωρίς τίτλο"[2020][Λάδι σε καμβά][Διαστάσεις: 220 χ 270 εκατοστά]δίνει την αίσθηση ότι απεικονίζει τα εσωτερικά όργανα ενός ανθρώπου και πιο συγκεκριμένα τα έντερα, ως ένα είδος μαθήματος ανατομίας,ενώ με την πολυχρωμία και τη γειτνιάζουσα πολυμορφία που τους έχει αποδώσει, μοιάζει να διεισδύει στον εσωτερικό κόσμο ζευγαριών ανθρώπων στον καθημερινό βίο που διάγουν.

Ο Περ Μπάρκλευ[Όσλο,Νορβηγία,18-2-1955] στο έργο "Χωρίς τίτλο"[1999][Ασπρόμαυρη φωτογραφία][Διαστάσεις: 187 χ 107 εκατοστά]εστιάζει με τον φωτογραφικό του φακό στα γένια του λαιμού ενός άνδρα, δηλαδή στις τρίχες που θεωρείται κάτι ασήμαντο από την πλειονότητα του κόσμου και δε δίνει καμία έμφαση στο πρόσωπο και στα χαρακτηριστικά του,υπενθυμίζοντάς μας τη λα΄ι΄κή ρήση: <<βλέπει κανείς το δέντρο και χάνει το δάσος.>>

Ο Κώστας Μπασάνος[Καμμένα Βούρλα,Φθιώτιδα,Ελλάδα,1961] στο βίντεο "Αnywhere but here"[2015-6][Διάρκεια: 10 λεπτά][Ηigh definition][Video projection on screen][Audio,edition on 3][Διαστάσεις μεταβλητές]παρουσιάζει τον ήρωά του να πετάει γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου όπως το ε, το π, το μ, το η, το ν ή το υ ή και της αγγλικής γλώσσας όπως το r στην αγριεμένη θάλασσα και με ένα νεφελώδη καιρό.Τα γράμματα επιστρέφουν όμως στην ακρογιαλιά, αφού η φύση είναι αδάμαστη όταν αγριεύει και έτσι ο λόγος επιστρέφει στη φυσική γενέτειρά του.

Ο Μάικλ Μπεβιλάκουα]Καρμέλ,Καλιφόρνια,Ε.Π.Α,15-7-1966] με το έργο "Street fight"[La haine][2011][Μεικτή τεχνική σε καμβά][Διαστάσεις: 122 x 152 εκατοστά]παρουσιάζει το γκράφιτι σλόγκαν <<Νew disorder>> το οποίο διαγράφεται από το σύμβολο χ ως ένα είδος αποτροπής του κακού,ενώ στη φράση <<unknown plesure>> απουσιάζει το γράμμα α απαραίτητο συστατικό για τη λέξη.Η πυραμίδα στο φόντο παραπέμπει στη μυστική γνώση της Αιγύπτου

Ο Αλέξανδρος Παπαθανασίου[Σουάνσι,Ουαλία,Ενωμένο Βασίλειο,25-6-1977] στο έργο "Dreamt about you last night,2018"[2004][Ψηφιακή εκτύπωση σε αρχειακό χαρτί,σελοφάν][Διαστάσεις: 70 χ 70 εκατοστά]μας παρουσιάζει έναν κύκνο εντός εκκλησίας και το έργο συμβολίζει τη θρησκευτική ιερότητα του χριστιανικού ποιμνίου.

Ο Αριστοτέλης Ρουφάνης[Αθήνα,Ελλάδα,1983] στο έργο "Αlone together"[2018][Hahnemulle fine art print on dibond][1/10[+2ΑΠ][Διαστάσεις: 155 χ 70 εκατοστά]μας παρουσιάζει σε ένα σύγχρονο νυκτερινό τοπίο διάσπαρτα φώτα σε πολυκατοικίες, ένδειξη ότι στην άγνοια της σύγχρονης ζωής υπάρχουν φάροι γνώσεως.

Η Αικατερίνη Χρηστίδη στο έργο "Χωρίς τίτλο"[2018][Λάδι σε καμβά][Διαστάσεις: 85 χ 65 εκατοστά]παρουσιάζει μία απόκοσμη, ξεθωριασμένη μορφή της Κου Κλουξ Κλαν που έχει υποστεί διαγραφή,ενώ τα ψυχρά χρώματα[γκρίζο,πράσινο]που κυριαρχούν συμβολίζουν και τη θερμοκρασιακή ιδιοσυστασία του ρατσισμού στην Αμερική.

 

Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ιλεάνα Τούντα
Αρματολών και Κλεφτών 48,Τ.Κ 114 71,
Λυκαβηττός,Αμπελόκηποι,Αθήνα.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: + 00 30 210-6439466
Ωράριο λειτουργίας:
Τρίτη και Πέμπτη: 14.00-19.00
Τετάρτη και Παρασκευή: 12.00-19.00
Σάββατο: 12.00-16.00
http://www.art-tounta.gr
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Διάρκεια έκθεσης: 25-6-2020 ως 31-7-2020

Pin It