Independent

Πρόγραμμα Εκδηλώσεων

ΑρχικήΖωγραφικήΜουσείο Φρυσίρα - νέοι ορίζοντες της ζωγραφικής, μέρος τρίτο: Αισθήσεων Πράξεις

Μουσείο Φρυσίρα - νέοι ορίζοντες της ζωγραφικής, μέρος τρίτο: Αισθήσεων Πράξεις

GUINAZΗ Κριστίνα Ρουίζ Γκουινάζου [Μεντόζα,Αργεντινή] στο έργο "Οr ange"[Ακρυλικό σε καμβά][Διαστάσεις: 195 χ 130 εκατοστά][2016] εκθέτει μια γυμνή γυναίκα που κρατάει ένα μουσικό όργανο και πιο συγκεκριμένα ένα σαξόφωνο του οποίου ένα μέρος του κείται υπεράνω της κεφαλής της.Η καλλιτέχνης επισημαίνει με τον τρόπο της πως η μουσική και κατά επέκταση η τέχνη είναι ανώτερη της λογικής και της ευφυ΄ί΄ας.

Ο Σιμόν Πασιέκα[Γερμανία,1967]στο έργο του "Σωρός από ρούχα"[Λάδι σε καμβά][Διαστάσεις: 200 χ 240 εκατοστά][2014]παρουσιάζει στο φόντο μία φύση ομιχλώδη, αφού το δάσος συμβολίζει τα μυστικά της ψυχής.Η έννοια της προοπτικής στο εν λόγω έργο επιτυγχάνεται με την κινησιολογική δύναμη των τριών γυμνών εφήβων στο πρώτο επίπεδο.Ο σωρός από ρούχα σε πυραμιδική μορφή εκπροσωπεί την απόκρυψη της αλήθειας σε όλα τα στρώματα της κοινωνίας,ενώ ανακυκλώνεται από την στροβιλοειδή κίνηση της κατασκευής με τον κάθετο άξονα.Η τελευταία κατευθύνεται από δύο γυμνά αγόρια και ένα κορίτσι επισημαίνοντας την φαλλοκρατική δύναμη της κοινωνίας που υπερισχύει αριθμητικώς της μητριαρχικής εικόνας.

Ο Λάζλο Φέχερ[Ουγγαρία,17-3-1953]στο έργο του "Κορίτσι με κόκκινα μαλλιά"[Λάδι σε καμβά][Διαστάσεις: 250 χ 180 εκατοστά][2000]κυριαρχεί ένα μελανό και ζοφερό φόντο στο μεγαλύτερο μέρος της επιφάνειας του,προμηνύοντας το μέλλον όσων είναι παθιασμένοι με την ζωή-αυτό συμβολίζει το πορφυρό χρώμα της κόμης της νεαρής κοπέλας-και ριψοκινδυνεύουν να πέσουν στο κενό από την άκρη της γεωμετρικώς δομημένης οικοδομής.

2aΗ Σιμόν Χάακ[Ρότενμποργκ,Γερμανία,1978]στο "Άτιτλο" της[Διαστάσεις: 125 χ 90 εκατοστά][2010]παρουσιάζει μια γυμνή γυναίκα να στηρίζεται σε ένα απογυμνωμένο κλαδί δένδρου με φόντο ένα σεληνιακό τοπίο.Μόνο της έρεισμα λοιπόν η καταστροφή που βίωσε.Το κλαδί που κρατάει με το δεξιό της χέρι είναι υποκατάστατο της φαλλικής δύναμης σε αντιπαραβολή με την δική της μητριαρχική δύναμη.

 

 

Η έκθεση πραγματοποιείται με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ/ΑΡΕΛΗΣ

www.arelis.gr / Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

http://www.theaterinfo.gr

ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΡΥΣΙΡΑ
http://www.frissirasmuseum.com /Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μονής Αστερίου 3 και Κυθαδηναίων
Πλάκα
Αθήνα
210-3234678/210-3316027

Διάρκεια έκθεσης: Ιούλιος 2018 -Δεκέμβριος 2018

Ωράριο λειτουργίας:
Δευτέρα και Τρίτη κλειστά
Τετάρτη ως Παρασκευή
11.00-18.00
Σάββατο-Κυριακή
11.00-17.00

Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Ελευθέριος Άρελης

Ελευθέριος Άρελης

O Ελευθέριος Άρελης [ή κατά κόσμον Ελευθέριος Παπαδόπουλος] γεννήθηκε στην Αθήνα στις 30 Ιουλίου 1979. Σπούδασε φιλοσοφία [1998-2003] και ιστορία- αρχαιολογία [2005-2013] στην Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών. Εργάστηκε ως πολιτιστικός διαχειριστής και επιμελητής εικαστικών εκθέσεων στον δήμο Χολαργού. Δοκίμιά του για την μοντέρνα ελληνική, ευρωπαϊκή και αμ...

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Δημοσκόπηση

Πρέπει να επιτραπούν τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια;

 

Ημερολόγιο Άρθρων

Δεκέμβριος 2018
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Κυριάκη, 16 Δεκ. 2018 - 10:36:51
 

Newsletter

ΑρχικήΖωγραφικήΜουσείο Φρυσίρα - νέοι ορίζοντες της ζωγραφικής, μέρος τρίτο: Αισθήσεων Πράξεις Top of Page