Το άγνωστο σπέρμα

παρουσίαση παράστασης, γράφει η Κλεοπάτρα Σβανά

Πολύ κακό για το τίποτα

Της Κλεοπάτρας Σβανά. Έτσι θα χαρακτηρίσω την περιπλάνηση μου στα θέατρα αυτή την περίοδο. Είδα 2-3 παραστάσεις και ομολογουμένως δεν έχω κάτι να γράψω γι' αυτές γιατί δεν μου έμεινε και τίποτα.

Tι είδα

της Κλεοπάτρας Σβανά
Συχνά πυκνά πηγαίνω θέατρο και αυτή την περίοδο είδα 2-3 παραστασούλες για τις οποίες θα γράψω με σκοπό να σας συστήσω να πάτε.

Επάγγελμα πόρνη

Κριτική - παρουσίαση της Κλεοπάτρας Σβανά. Οκτώβρης και σιγά σιγά ψυχραίνει ο καιρός και είναι ώρα για χειμερινά κλειστά θέατρα. Αρχίζουν οι πρεμιέρες. 2 του μήνα και μια παράσταση ανεβαίνει στο θέατρο VAYLT.

Χωρίζουμε λέμε

κριτική για την παράσταση των Ρήγα - Αποστόλου στο θέατρο Αθηνά

Στα Σκοτεινά

Κριτική - παρουσίαση της παράστασης: ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ making movies
Της Κλεοπάτρας Σβανά Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

«Οι καμπάνες του Edelweiss»

Κριτική της Κλεοπάτρας Σβανά
Βρέθηκα κι εγώ στο Πάνθεον που παρουσιάζεται η ροκ όπερα του Έλληνα συνθέτη Νίκου Καρβέλλα. Περίμενα να δώ τι είναι αυτό που χάνω τόσα χρόνια μη έχοντας δει ροκ όπερα.

Κριτική για την παράσταση:  «Ποιός φοβάται το σκοτάδι;»

Της Κλεοπάτρας Σβανά. Ποιός φοβάται το σκοτάδι άραγε; Εμείς! Που το δελτίο τύπου μας άφησε στο σκοτάδι. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου και τις πληροφορίες που πήραμε για την παράσταση, ήταν άλλες από αυτό που πραγματικά είδαμε.

Κριτική για την παράσταση Η Αρχή του Αρχιμήδη

της Κλεοπάτρας Σβανά. Η αρχή του Αρχιμήδη είναι η γνωστή σε όλους μας άνωση. Ο Ισπανός συγγραφέας Ζουζέπ Μαρία Μιρό έγραψε ένα εμπνευσμένο έργο με αφορμή τα συνεχή κρούσματα παιδεραστίας και παιδοφιλίας που μέσω της εξέλιξης των διαδικτυακών μέσων έχουν εκτραχυνθεί.

ΣΑΡΛΒΙΛ

Της Κλεοπάτρας Σβανά Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. CHARLEVILLE είναι το όνομα της Γαλλικής πόλης που γεννήθηκε και πέθανε ο Αρθούρος Ρεμπώ. Ένας ποιητής που ήθελε να είναι οραματιστής.

Caveman του Rob Becker

Eντυπώσεις, της Κλεοπάτρας Σβανά

Ο Κύκλος του έρωτα του Α. Σνίτσλερ στο θέατρο Αλκμήνη.

της Κλεοπάτρας Σβανά. Η ομάδα θεάτρου seven eleven έκανε μια δυναμική παρουσίαση της παράστασης ΄΄ο κύκλος του έρωτα΄΄ ένα έργο που έχει γραφτεί το 1897, και είναι τόσο μα τόσο επίκαιρο για αυτό που συμβαίνει καθημερινά στις σχέσεις των ζευγαριών. Ο Νότης Παρασκευόπουλος που έχει μεταφράσει, έχει σκηνοθετήσει, παίζει αλλά κάνει τη μουσική επιμέλεια και τα σκηνικά είχε μια πολύ καλή ιδέα για το ανέβασμα αυτής της παράστασης.

«Ελεύθερο ζευγάρι» του Ντάριο Φο και της Φράνκα Ράμε

στο Τσάι στη Σαχάρα στην οδό Λαοδικείας.

Εντυπώσεις
Της Κλεοπάτρας Σβανά

Η ζωή μου στην τέχνη

Κριτική της Κλεοπάτρας Σβανά. Για δεύτερη χρονιά φέτος η παράσταση ΄΄η ζωή μου στην Τέχνη΄΄ του Άντριου Κάουι, ανεβαίνει στο θέατρο Αργώ. Είδα την παράσταση και πέρυσι και μου είχε αρέσει πάρα πολύ για την απλότητά της. Ήταν μια παράσταση ενός μικρού θιάσου που ξεχώριζε γιατί δεν είχε να φοβηθεί τίποτα καθώς επρόκειτο για μια καθαρή θεατρική παράσταση.

Παρουσίαση παράστασης ‘’Η πιο δυνατή’’ του Αυγούστου Στρίντμπεργκ

της Κλεοπάτρα Σβανά. Στο θέατρο «Σημείο», παρουσιάζεται ο μονόλογος του Στρίντμπεργκ ''Η πιο δυνατή''. Ένας μονόλογος που έχει γραφτεί 120 χρόνια πριν, αλλά είναι πάντα επίκαιρο το θέμα του, στις καθημερινές μας συζητήσεις. Το τρίτο πρόσωπο!

«Αρσενικό» σκην. Νίκου Αυγουστίδη

της Κλεοπάτρας Σβανά. Μια παράσταση στο Βυρσοδεψείο (ορφέως 174). Τα κείμενα είναι βασισμένα στις ΄΄Νυχτερίδες΄΄ της Λένας Κιτσοπούλου, και τα διασκεύασε ο Νίκος Αυγουστίδης που έκανε και τη σκηνοθεσία. Για πρώτη σκηνοθεσία του Νίκου Αυγουστίδη θα έλεγα ότι είναι αρκετά εμπνευσμένη, και απόλυτα εναρμονισμένη με το περιβάλλον που ανέβηκε η παράσταση.

Τώρα που γυρίζει του Ντ. Μάμετ.

της Κλεοπάτρας Σβανά.Σου αποκαλύπτεται ένας όμορφος κρυμμένος θεατρικός χώρος στα ψηλά πάνω από το faust που είναι μπαρ. Το σκηνικό ''ρινγκ'' της Λίνας Μότσιου εξελίσεται σε πολύ λειτουργικό, πρακτικό και έξυπνο για τους σκοπούς της παράστασης.

Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο

της Κλεοπάτρας Σβανά. Καλοκαίρι κρίση στην Αθήνα, τι άλλο έχετε να κάνετε από το να πάτε ένα θερινό σινεμά. Και η παράσταση ΄΄Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο'' σαν θερινό σινεμά είναι που ζωντανεύει μπροστά σου.