Τον κορυφαίο Έλληνα εικαστικό καλλιτέχνη Αλέκο Φασιανό έχει την τιμή να παρουσιάζει το φετινό καλοκαίρι η Kapopoulos Fine Arts στη Μύκονο.
Η έκθεση του Αλέκου Φασιανού εγκαινιάστηκε στις 18 Ιουλίου και περιλαμβάνει χαρακτηριστικά έργα του από τις πολύ δημοφιλείς σειρές με τους αεικίνητους ποδηλάτες, τους αμετανόητους καπνιστές του, ή τα υπέροχα ζευγάρια του, που φέτος ταξιδεύουν στη Μύκονο. Ανάμεσα στα έργα της έκθεσης και το περίφημο έργο του Αλέκου Φασιανού «Αδάμ και Εύα στην αυλή τους».
Η Αίθουσα Τέχνης Kapopoulos Fine Arts, στα εννέα χρόνια της λειτουργίας της στο κέντρο της Μυκόνου έχει καταφέρει να παρουσιάσει αξιόλογους Έλληνες και διεθνείς καλλιτέχνες. Να σημειώσουμε ότι ο Αλέκος Φασιανός έχει να παρουσιάσει έκθεση από το 2007, ενώ το 2008 είχε κάνει έκθεση με κολάζ. Η έκθεση του Αλέκου Φασιανού θα διαρκέσει ως τις 2 Αυγούστου. Ο ίδιος ο καλλιτέχνης θα δώσει το παρών στα εγκαίνια της έκθεσης του
Kapopoulos Fine Arts:Κεντρικό Ματογιάννι Μύκονος. Ενόπλων Δυνάμεων 15 τηλ. 22890 27 005 - fax 22890 27 005 www.kapopoulosart.gr
Η δρ. Ιστορίας της Τέχνης Νέλη Μισιρλή σημειώνει για τον μεγάλο Έλληνα ζωγράφο: «Ο Φασιανός δεν διστάζει, µε τα ίδια πάντα αποτελέσματα, να χρησιμοποιήσει όλα τα υλικά και όλα τα είδη γραφικής ύλης, ακόμη δε να υποστηρίξει το σχέδιο µε έχρωμα κραγιόνια και ακουαρέλα. Τότε το χρώμα δεν διαρθρώνει, αλλά υποτάσσεται στη μουσική της γραμμής, στη σαφήνεια και στο δυναμισμό της. Και εκεί που θα 'λεγε κανείς ότι το μνημειώδες εξυψώνει την παράσταση ο λυρισμός της γραμμής της προσδίδει τρυφερότητα, ρομαντισμό, ποίηση. Με λίγες µόνο κινήσεις του χεριού διαγράφεται ο άνδρας που τραγουδάει στο παλκοσένικο, n γυναίκα που ονειροπολεί στο παράθυρο, το ζευγάρι που ερωτοτροπεί, οι ποδηλάτες που τρέχουν, τα άλογα που καλπάζουν και γενικά, από κάθε σχέδιο, μεταδίδεται n χαρά της ζωής και n αλήθεια της ύπαρξης. Η σχεδιαστική πρωτογενής δημιουργία του Φασιανού μοιάζει να έχει ζηλέψει τους ρυθµούς και τους μουσικούς ήχους της αρχαίας αγγειογραφίας, να έχει παραλάβει το μέτρο και την αρμονία του αναγεννησιακού ζωγράφου, να έχει διαγνώσει το σημαντικό και απαραίτητο σύμφωνα µε την αφαιρετική τάση της σύγχρονης εποχής, να έχει ενσαρκώσει το μνημειώδες της ανθρώπινης μεγαλοσύνης.
(Νέλλη Μισιρλή, Δρ. Ιστορίας της Τέχνης Από τον Κατάλογο της Έκθεσης: «Φασιανός: Μυθολογίες του καθημερινού», Εθνική Πινακοθήκη και Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου)